wieza.org | Bagno | Baza gier | Planeta blogów | Muzyka | Autorskie | Studnia | Czat
Zaloguj się | Zarejestruj się

Budowa planety Argon7

awatar
Z rozmyślań nad światem Planety: Argon7 został podzielony na sfery, chciałem aby każda z nich miała swój charakterystyczny klimat i sznyt. Odbijałoby się to zarówno w mechanice zasad specjalnych poszczególnych lokacji jak i w konstrukcji, jak i opisach kart poszczególnych talii.. Sfera pierwsza to miasto, sukcesywnie niszczone przez ognisty deszcz, podłoże rozrywane pęka i zapada się ciągnąć za sobą w nicość wszystko co na nim opierało się przez stulecia. Strach, panika i śmierć. Ludzie próbują się ratować ucieczką, inni wariują z przerażenia, modlą się do Smoka lub winią za wszystko maszyny. Miasto płonie, krzyki mieszają się z głuchymi detonacjami i jękiem nadwyrężonych maszyn. Pierwsza misja każdej z postaci będzie wiązała się z koniecznością zejścia do serca Planety.

Ogrody. Zdziczałe miejsce z monstrualnie przerośniętymi roślinami i kryjącymi się wśród nich drapieżnikami. Uciekinierzy z Miasta już tutaj dotarli, jednak niewielu z nich przeżyło pierwszy kontakt z opuszczonymi szklarniami. Grupki uciekinierów trzymają się razem w parnej, niebezpiecznej pułapce. Uczucie duszności, wilgoci i czającego się za plecami zagrożenia.

Magazyny. Gigantyczne hale z równo poukładanymi rzędami archiwalnych kapsuł. Cała spuścizna i dorobek ludzkiej cywilizacji. Relikty przodków. Wiedza na wyciągnięcie ręki.
Cisza i chłód, sterylne, nienaturalne warunki. Obcość i uczucie straty (wiele z zamkniętych tu pamiątek nie nadaje się już do niczego).

Nekropolia. Słychać szum z jądra Planety, przyciąganie jest już niewielkie. Bliska obecność ogniw nuklearnych i Gniazda przebudziła złożonych tu na spoczynek pierwszych podróżników. Zagubione nuklearne dusze i skażeni technotrądem. W tej sferze żądzą widma. Gracze samą swoją obecnością zakłócają spokój zmarłych i profanują tysiącletnią warstwę zapomnienia.

Silnik. Grawitacja bliska zeru, przedmioty lewitują, co chwila wszystko zagłuszają startujące silniki które jednak szybko milkną. Sfera szaleństwa, bliskość pomiędzy ładunkami nuklearnymi i amberycznymi uszkodził strukturę rzeczywistości. Miejsce gdzie można natknąć się na Hybrydy: widma obdarzone cielesnością. Nastrój szaleństwa i zagubienia.